مرجع اطلاعات وب

  • ۰
  • ۰

گوگل در مقاطع مختلف، از جمله نیویورک تایمز، در معرض آتش سوزی قرار دارد و باید در مورد اینکه چگونه الگوریتم سئو ی آن کار می کند، باز شود. من فکر می کنم ارائه فرمول دقیق دشوار است به علاوه ممکن است به طور بالقوه اسرار تجاری را از بین ببرد.


اما در مورد فهرستی از موارد ابتدایی چطور؟ نه، Eric Schmidt مدیر عامل گوگل در این هفته گفت: "نه"
شما می توانید پاسخ Schmidt را در زیر ببینید. این در جریان یک جلسه ناهار با خبرنگاران در کنفرانس Google Zeitgeist روز سه شنبه برگزار شد. مبادله به شرح زیر است:
:Sullivan

شما می گویید این 200 عامل سئو را دوست دارید، چرا حداقل آنها را فقط فهرست نمی کنید؟

:Schmidt

از آنجا که ما آنها را تغییر می دهیم . چیزی که اتفاق می افتد این است که، شما این سوال را در هشت سالی که با هم کار کرده ایم، پرسیده اید، بنابراین این همان سوال تکراری است. چرا ما این موارد را منتشر نمی کنیم. و پاسخ اساسی این است که ما همیشه در حال تغییر هستیم. ما مدام تغییر میکنیم و اگر شروع به گفتن چگونگی کار جعبه سیاه کنیم، حوادث ناگهانی زیادی در مورد این تغییر و تغییر ایجاد می شود و ما فقط این فشار را نمی خواهیم.

:Sullivan

من نمی گویم ایننگونه است که چطور فاکتورهای سئو واقعا اندازه گیری شده یا وزن می شوند.

:Schmidt

اما حتی لیست.

Sullivan:

اما 50 مورد از این عوامل سئو هرگز تغییر نکرده است.

Schmidt:

بیایید صادق باشیم و بگوئیم من با شما مخالف هستم

Sullivan:

خوب…

Schmidt:

این یک راز کسب و کار از گوگل است.

Brian womackاز بلومبرگ:

اما این مسئله بسیار باز نیست

Schmidt:

دوباره، باز بودن، بزارید تعریف شما را از باز بودن ببینیم، بیایید شروع کنیم که چگونه شرکت شما با باز بودن کار می کند. شرکت ؟ برخی اسرار دارد؟
این علامت سوال در انتها به این دلیل است که من نمیتوانم آخرین بخش را بشنوم.
مواد تشکیل دهنده یک دستور نیست

اکنون اجازه دهید تا با برخی دیدگاه های بیشتر روبرو شویم. من موافقم، فرمول دقیق سئو یک سری کسب و کار است. اما من برای دستور مخفی تقاضا نکردم، دقیقا چگونگی ترکیب همه چیز برای ایجاد سس مخصوص Google. من پرسیدم که چه چیزآسیب برانگیزی در فهرست 200 ترکیب مختلف موجود در سس وجود دارد.

همانطور که ذکر شد، یک سری مقاله نیویورک تایمز در اوایل سال جاری پیشنهاد کرد که الگوریتم ارزیابی سس مخفی گوگل - دستور العمل واقعی - باید برای بازرسی دولت باز شود.

من متوجه شدم که خیلی خنده دار است که من تقلبی از آن را نوشته ام ، الگوریتم نیویورک تایمز واینکه چرا او نیاز به مقررات دولت است. الگوریتم سئو دائما تغییر می کند، همانطور که Schmidt گفت. آیا مانیتور دولتی در Google حضور دارد تا به طور مداوم آن را تماشا کند؟

به علاوه، این یک راز کسب و کار است. اگرCoke نتواند فرمولش را تحویل دهد، اگر KFC مجبور نباشد مخلوط ویژه خود را فاش کند، اگر نیویورک تایمز مجبور نباشد دقیقا توضیح دهد که چگونه یک داستان با تمام جزئیات آن نوشته می شود، چرا گوگل باید جواهرات تاج خود را به باد بدهد؟

اما Coke به شما مواد اولیه موجود در نوشیدنی را میگوید . من فکر می کنم اگر گوگل بیشتر از 200 سیگنال رتبه بندی خود را لیست کند، منتقدان می گویند که این الگوریتم فقط یک لیست از شرکت هایی نیست که گوگل فکر می کند باید بالاتر یا پایین تر رتبه بندی شوند .

در فهرست چیست؟

خوب، من می توانم از چیزهایی که گوگل در واقع در طول سالها گفته است ، در سرم لیستی درست کنم

  • حضور عبارت جستجو در تگ عنوان HTML
  • حضور عبارت جستجو در کپی از بدن HTML
  • استفاده از bold در میان عبارت جستجو
  • استفاده از برچسب های Header در اطراف عبارت جستجو
  • حضور اصطلاح جستجو در متن لنگر که منجر به صفحه می شود
  • PageRank یک صفحه
  • PageRank / مجوز کل دامنه
  • سرعت وب سایت

منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/18/

  • ۹۸/۰۱/۰۴
  • گرگ سفید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی