مرجع اطلاعات وب

  • ۰
  • ۰

بیش از نیمی از تجارت های کوچک اعلام کردند که استفاده از تلفن همراه و جستجوی کوچک برای کلمات کلیدی برای بهترین تاکتیک های سئو ، برای آن ها به خوبی عمل کرده است.


در ادامه با نتایج بررسی انجام گرفته و درصد های مربوط به آن با شما همراه خواهیم بود

درصد های زیر، روش های اعلام شده توسط تجارت های کوچک برای ارتقاء سئو و روش های برتر است:

  • وب سایت موبایل دوستانه: 54%
  • جستجوی مربوط به کلمات کلیدی: 51%
  • ایجاد محتوای با کیفیت: 48%
  • بهینه سازی جستجو: 45%
  • بهینه سازی سایت: 40%
  • تبلیغات: 35%
  • پیوندهای لینک های مرتبط: 28%
  • بهینه سازی جستجوی صوتی: 21%

مسئله ای که بسیار جالب است این است که 21 درصد آن ها اعلام کردند که بهینه سازی جستجوی صوتی را برای به کار گیری سئو انجام می دهند، با این وجود مشخص نیست که این عبارت به چه معنا است!

روش های ردیابی موفقیت در سئو

هنگامی که از این افراد پرسیده شد چگونه موفقیت خود در سئو را بررسی کردند، تنها 4 درصد این افراد پاسخ دادند که هرگز به دنبال نتیجه تلاش‌های خود نرفته اند و تلاش‌های انجام گرفته برای بهبود سئو را بررسی نکردند!

  • ترافیک وب و موتورهای جستجو: 25 درصد
  • هدایت و تبدیل: 19 درصد
  • تعداد و کیفیت لینک ها: 14 درصد
  • رتبه بندی کلیدی: 13 درصد
  • تأثیر اولیه: 13 درصد
  • مشارکت درون وب سایت:12 درصد
  • به دنبال معیارهایی برای بررسی سئو نبودم: 4 درصد

تبلیغات PPC (Pay Per Click)

در این بررسی، از افرادی که از تبلیغات ppc به جای سئو استفاده می‌کنند، در رابطه با بودجه موردنظر پرسش‌هایی مطرح شد. 33 درصد این افراد، بین 10 تا 30 درصد بودجه بازاریابی خود را به تبلیغات ppc اختصاص داده‌اند. گروه بعدی که شامل 24 درصد این افراد است، بین 31 تا 50 درصد بودجه خود را به این امر اختصاص دادند. اکثریت آن ها، یعنی 82 درصد این افراد اعلام کردند که از پی پی سی به طور دائمی استفاده می کنند و 45 درصد آن ها اعلام کردند که از این روش به صورت ماهانه استفاده می‌کنند.

این بررسی نشان می‌دهد در حالی که تعداد بسیار کمی از تجارت های کوچک در امر سئو فعالیت مداوم دارند، اما درصد قابل توجهی از آن ها اعلام کردند که باید سئو و استراتژی های مربوط به موفقیت در آن را به کار بگیرند، زیرا استفاده از استراتژی های مربوط به سئو ، فرصتی مناسب برای ارائه دهندگان کنندگان خدمات شخص ثالث است و کمپانی هایی که به تجارت های کوچک خدمت می کنند می توانند منافع زیادی از این طریق به دست آورند، اما استفاده از سئو و استراتژی های مربوط به آن به این معنا نیست که نتایج آن به صورت فوری مشخص خواهند شد؛ بلکه ارزش بالای آن باعث می‌شود رسیدن به نتایج دلخواه در این امر زمان بر باشد. برای تجارت های کوچکی که انگیزه یا صبر کافی برای رسیدن به این امر را ندارند، نتیجه عکس به همراه خواهد داشت و به هیچ عنوان نمی توان به نتایج و منافع فوری دست پیدا کرد.


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/105/

  • ۹۸/۰۲/۱۶
  • گرگ سفید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی