مرجع اطلاعات وب

  • ۰
  • ۰

شرکت گوگل در حال تست نسخه آزمایشی گوگل بوت است که می تواند محتوای سئو ی بیشتری را رندر کند.


(رداز زدن یا ارائه? ماشینی تصاویر یا نمایان‌سازی یا رندرینگ (به انگلیسی: Rendering) فرایند تولید ماشینی تصاویر بر پایه? مدل‌های محاسباتی، و سپس، ارائه? رایانه‌ای آن‌ها بر روی صفحه? نمایش را شامل می‌گردد .در تعریف کلی: رندرینگ به فرایند نمایش تصاویر اجسام سه بعدی (3D) بر روی صفحه? نمایشگر دو بعدی گفته می‌شود)

شرکت گوگل ممکن است بتواند بسیار پیشرفته تر از قبل وب اپ ها را کرال کند و این عملیات سئو را زودتر از موعد مقرر انجام دهد.

(Crawling در لغت به معنای دنبال کردن مسیر است. اما در دنیای سئو به معنای "دنبال کردن لینک ها" می باشد. وقتی ربات ها شروع به بررسی سئو ی صفحات سایت شما می کنند (هر صفحه ای) فقط روی سایت شما متمرکز نیستند و هر صفحه ای را که به سایت شما لینک شده باشد را در نظر می گیرد. یکی از دلایلی که از نقشه های گوگل استفاده می کنیم، این است که آن ها شامل تمام لینک های موجود در وبلاگ ها و یا سایت ها هستند.)

وب سایت DeepCrawl کشف کرد که شرکت گوگل در حال آزمایش نسخه ای جدید از گوگل بوت برای سئو است که می تواند وب را درست مانند مرورگر مدرن گوگل کروم رندر کند.

پیش از این نیز می دانستیم که شرکت گوگل در حال تلاش برای بهبود توانایی سئو ی گوگل برای رندر وب پیج هایی است که از جاوا اسکریپت پیشرفته یا وب اپ های پیشرفته تر استفاده می کنند. توسعه گر شرکت گوگل، مارتین اسپیلیت نیز این آزمایش سئو را تایید کرده است.

گوگل بوت، بیش از پیش عملیات رندرینگ را انجام می‌دهد. در ادامه، اسکرین شاتی را مشاهده می کنید که نشان می دهد آزمایش جدید گوگل بوت برای سئو بسیار پیشرفته تر از قبل عمل می کند.

شرکت گوگل نیز این آزمایش را تایید کرده است. مارتین اسپیلیت از شرکت گوگل در توییتر خود پستی قرار داده است که به آزمایش جدید سئو ی گوگل اشاره می کند. مارتین اعلام کرده است که: " 24 ساعته در حال آزمایش قابلیت‌های شرکت خود هستیم و برخی اوقات این آزمایشات قابل مشاهده هستند."

اگر گوگل بوت قادر است تا وب پیج ها را درست مانند مرورگرهای مدرن، سئو ها، منتشر کنندگان و تولیدکنندگان محتوا رندر کند، بنابراین نیازی نیست تا هنگام ساخت این وب اپ های مدرن نگرانی خاصی از این بابت داشته باشید. از این به بعد نیازی به راه حل هایی مانند رندرینگ پویا ندارید تا بتوانید محتوای سئو را به صورت بالقوه رندر، ایندکس و رتبه بندی کنند.

(در شرایط عمومی Indexing فرایند اضافه کردن صفحات وب، به جستجوی سئو ی گوگل است.بسته به این که برچسب Meta کدام تگ های Index و یا No-Index را استفاده کند.گوگل صفحات شما را جستجو، و فهرست می کند.بهتر است برای رتبه بندی بالاتر در موتورهای جستجو تنها بخش های اصلی وبلاگ یا وب سایت Index شوند)


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/109/

  • ۹۸/۰۲/۱۸
  • گرگ سفید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی