مرجع اطلاعات وب

  • ۰
  • ۰

گوگل انتخاب کننده googlebot desktop و mobile را برای نتایج سئو ی خوب اضافه می کند .

هم اکنون گوگل ابزار سئو یی در اختیار شما گذاشته است که می توانید مشکلات سایت خود را با ایندکسینگ اولیه در موبایل بررسی کنید .

گوگل اطلاع داد که ابزار بررسی نتایج سئو ی قدرتمند را آپگرید کرده است تا به توسعه دهندگان و سئو کار ها اجازه دهد تفاوت بررسی سایتشان در گوگل بوت دسکتاپ و موبایل را مشاهده کنند .

چرا به شما اجازه انتخاب می دهد ؟

یکی از دلایلی که یک سایت ممکن است به بخش ایندکسینگ اولیه در موبایل اضافه نشود این است که ساختار داده ها و نتایج سئو ی با ارزش آن از نظر گوگل بوت دسکتاپ و موبایل متفاوت به نظر برسد .

این امکان که جدیدا به این ابزار سئو اضافه شده است به شما اجازه می دهد که به طور شفاف متوجه شوید که گوگل ساختار و تگ های سایت شما را چگونه از طریق دسکتاپ و موبایل بررسی می کند .

گوگل نوشت :

این عملکرد جدید به شما کمک خواهد کرد پیاده سازی ساختار داده ها را با استفاده از گوگل بوت در هر دو دستگاه دسکتاپ و موبایل دوباره بررسی کنید تا مشکلی با ورود به ایندکسینگ اولیه در موبایل نداشته باشند .

این ابزار سئو چگونه به نظر می رسد ؟

ما در این جا توییتی از گوگل برای شما آورده ایم :

ما خوشحال هستیم که هم اکنون اعلام کنیم ابزار سئو ی جدید برای انتخاب نوع ایندکسینگ در دسکتاپ و موبایل ایجاد کردیم .

عملکرد این ابزار جدید به شما اجازه می دهد تفاوت ساختاری سایت خود را در دسکتاپ و موبایل بررسی کنید .

چرا باید برای ما مهم باشد ؟

با توجه به ورود سایت های جدید به بخش ایندکسینگ اولیه در موبایل برای سئو از 1 جولای و ایندکس شدن بیش از 50 درصد از سایت ها و ورود آن ها به این مرحله ، گوگل تصمیم گرفته است که ابزار و پیشنهاد های جدیدی را در مورد مشکلات ساختار یک سایت بین نسخه دسکتاپ و موبایل آن ها ارائه دهد .

این موضوع فقط به سایت هایی که وارد این مرحله از ایندکسینگ سئو شده اند کمک نمی کند بلکه باعث کمک رسانی به سایت هایی می شود که هنوز وارد این مرحله نشده اند و می توانند مشکلات سایت خود را برای تغییرات آینده بر طرف کنند .



منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/197/

  • ۹۸/۰۳/۲۹
  • گرگ سفید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی