مرجع اطلاعات وب

  • ۰
  • ۰

چهل و نه درصد از جست و جو های سئو ی انجام شده در گوگل بدون کلیک باقی می مانند

با این حال ، کلیک هایی که برای نتایج سئو انجام می شود نسبت دوازده به یک دارد .

Rand Fishkin می گوید :

من فکر می کنم سئو کاران و مارکتر ها امروز نسبت به سه سال گذشته در یک موقعیت ترکیبی هستند .

البته این موضوع وابسته به بخشی است که در آن قرار دارند .

او نویسنده و گردآورنده آخرین بررسی گوگل در مورد اطلاعات کلیک سئو در SparkToro است .

او این سخنان را سه شنبه به گرگ سفید گفت .

اطلاعات توسط بخش سئو و مارکتینگ آمار و ارقام در شرکت Jumpshot به دست آمده است .

این اطلاعات نشان می دهد که جست و جو های سئو ی بدون کلیک در گوگل به طور پیوسته در سه سال گذشته افزایش پیدا کرده است .

در اولین فصل سال 2019 ، 48.96 درصد از تمامی جست و جو های گوگل در آمریکا که توسط Jumpshot تهیه شده است بدون کلیک رها شده است .

این به معنی افزایش دوازده درصدی از فصل اول سال 2016 تا کنون است .

همچنین اطلاعات سئو نشان می دهد ، در فصل اول سال 2019 ، 41.45 درصد از این جست و جو ها که به سایت های سئو ختم می شد ، به سایت های غیر گوگلی می رسید .

همچنین 5.9 درصد به یک سایت گوگلی دیگر ختم می شد .

اگر فقط به سایت هایی نگاه کنیم که با یک کلیک به آن ها رسیده شده ، دوازده درصد سهم سایت های سئو شده ی گوگلی می باشد .

اگر شما در میدانی وارد شدید که گوگل رقابت سئو را در آن شروع کرده است :

جست و جو مثل یک غول است .

این غول سئو بازار شما را نابود می کند و بسیاری از موقعیت های شما را می گیرد .

تحلیل رفتن کلیک برای سایت های سئو

Jumpshot تخمین می زند که حدود 61.5 میلیارد کلیک در جست و جوی سئو از طریق مرورگر داریم .

این آمار از فصل اول سال 2016 تا کنون است .

کلیک مستقیم روی سایت های سئو و سایت های تبلیغاتی

این درصد برای سایت هایی که سئو شده اند در حال کاهش است .

این آمار از 47.4 درصد به 13 درصد رسیده است .

در عوض سایت هایی که تبلیغاتی بالا آمده اند کلیک بیشتری دریافت می کنند .

نتایج این بررسی رشد این کلیک ها از 3.69 درصد به 75 درصد را حکایت دارد .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/239/

  • ۹۸/۰۴/۱۹
  • گرگ سفید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی