مرجع اطلاعات وب

  • ۰
  • ۰

به نظر می رسد باگ جدیدی درباره سئو از شرکت گوگل به دست آمده است .

اگر شما برای به دست آوردن آخرین مطالب نیویورک تایمز ، وال استریت یا هر سایت مورد علاقه تان مثل گرگ سفید اقدام کنید ، متوجه می شوید که چیزی به شما نمایش داده نمی شود .

باگ سئو ی جدید گوگل که امروز صبح متوجه آن شدیم ، باعث شده است که محتویات اخیری که در وبسایت های تولید می شود در نتایج سئو نمایش داده نشود .

اسکرین شات ها

اگر در باکس جست و جو عبارتی مانند site:example.com وارد کنید و فیلتر را روی یک ساعت گذشته قرار دهید ، هیچ نتیجه سئو یی به شما نمایش داده نمی شود .

فیلتر یک ساعت گذشته

کاملا روشن است . شما باید فیلتر نمایش نتایج سئو را روی یک ساعت گذشته تنظیم کنید . در غیر این صورت گوگل به شما نتایج سئو را نشان خواهد داد . اما این نتایج مربوط به یک ساعت گذشته نیستند .

این فقط به این معنی نیست که نتایج سئو ی برخی سایت ها به درستی کار نمی کنند . حتی سایت هایی مثل گرگ سفید نیز دچار این مشکل شده اند . اگر فیلتر را روی یک ساعت گذشته و نام دامنه را رویگرگ سفید تنظیم کنید نتایج سئو ی غیر مرتبطی به شما نمایش داده می شود .

آیا این مورد یک باگ است ؟

به نظر می رسد که این مورد یک باگ در سئو باشد اما ما مطمئن نیستیم که باگ ایندکسینگ است یا مشکل فیلتر جست و جوی گوگل است یا مربوط به مورد دیگری است ! ما با گوگل ارتباط برقرار کردیم و این مورد را گزارش دادیم .

چرا مهم است ؟

اگر شما جزو کسانی هستید که محتویات تازه سئو ایجاد می کنید ، افرادی که جست و جو می کنند ممکن است مطالب سئو ی شما را پیدا نکنند .

مشکلات اخیر گوگل

همان طور که میدانید در یک ماه گذشته ، گوگل در زمینه دی-ایندکسینگ حول ایندکس کردن سئو به مشکل خورده بود . کنسول جست و جوی سئو ی گوگل اطلاعات زیادی را در زمینه سئو از دست داد و ذخایر همه از بین رفتند .

در ادامه گوگل مشکل سئو ی شدیدی در زمینه تشخیص آدرس اصلی صفحه لندینگ ( canonical ) و اخبار گوگل داشت . این چند ماه برای گوگل به سختی گذشت چون مشکلات سئو تمام شدنی نبود .

گوگل تایید کرده است که این مشکل سئو وجود دارد و هم اکنون در حال تلاش برای رفع این مورد هستند .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/171/

  • ۹۸/۰۳/۱۶
  • گرگ سفید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی