9 . بازخورد منظمی بگیرید
بعد از این که کار طراحی سایت شما تمام شد و آن را به صورت آنلاین به نمایش گذاشتید یا کار فروشگاه شما به اتمام رسید ، از تمامی کاربران خود نظرخواهی کنید و مطمئن شوید تمامی بخش ها به درستی کار می کنند و UX و UI شما مشکلی ندارد .
نظرسنجی برگزار کنید و از کاربران خود بخواهید به شما بگویند چه چیزی را دوست دارند و چه چیزی را دوست ندارند .
اگر نیاز به تغییری در طراحی سایت هست ، آن را اعمال کنید .
به تک تک نظراتی که مشتریان در مورد قابلیت استفاده طراحی سایت یا فروشگاهتان می دهند توجه کنید .
اگر کسی وارد فروشگاه شما شد و گفت که برای دسترسی به صندوق دچار سردرگرمی شده است ، فکر کنید که چگونه این مشکل را بر طرف نمایید .
به هر چیزی که مشتریانتان می گویند توجه کنید . این راهی است که شما می توانید کسب و کارتان را طوری طراحی کنید که مورد علاقه آن ها باشد .
آزمایش و تصحیح کردن طراحی سایت ، کاری نیست که با یکبار انجام دادن پس از آنلاین شدن آن تمام شود .
این کار باید جزو کار های روزانه شما شود .
کنترل قدرت UX
تمرکز کردن روی UX طراحی سایت یک روش قوی برای جذب مشتریان و تحت تاثیر قرار دادن آن ها است .
مخاطبان شما می خواهند پس از ورود به طراحی سایت یا فروشگاه شما تجربه بی نظیری داشته باشند .
آن ها باید متوجه شوند که به کدام قسمت ها مراجعه کنند و چگونه خرید خود را بدون به وجود آمدن کوچک ترین مشکلی به پایان برسانند .
همیشه طراحی سایت خود را از دیدگاه سایر کاربران در نظر بگیرید و سعی کنید آن را طوری طراحی کنید که مورد پسند همگان واقع شود .
- ۹۸/۰۳/۲۶