طبق قسمت قبل مقاله ، آپدیت الگوریتم سئو با نمایش دامنه های متفاوت فرق می کند
این تغییرات هنوز کامل نیست
بله ، شاید شما هنوز هم مثال هایی در مورد دامنه ها پیدا کنید .
دامنه هایی که در نتایج جست و جوی سئو بیش از دو نتیجه را دارند .
گوگل گفت :
این مورد به طور کامل انجام نخواهد شد .
مثل تمامی تغییرات ما ، روی این موضوع کار خواهیم کرد تا آن را ارتقا بخشیم .
این حرف را موقعی بیان کرد که در نتایج سئو چندین مورد از موارد از سایت yelp.com نمایان شد .
گوگل در این باره گفت :
بله هنوز کامل انجام نمی شود .
مثل تمامی تغییرات ما در سئو ما سعی می کنیم که آن را ارتقا بخشیم .
شاید شما این را مانند کسی که در Tustin است امتحان کنید .
مثلا عبارت " سالن های ناخن " یا " سالن های ناخن نزدیک من " یا " سالن های ناخن Tustin " را امتحان کنید .
اگر در Tustin هستید ، می دانید که در کانادا هستید .
اطلاعیه
گوگل دو اطلاعیه در مورد تغییرات سئو دارد که با هم مطالعه می کنیم :
اطلاعیه شماره یک
تغییرات نمایش دامنه های گسترده به این معنی است که شما اکثر اوقات از یک دامنه بیش از دو نتیجه در لیست سئو نخواهید دید .
اما هنوز ممکن است در برخی از عبارت های جست و جو شده ، بیش از دو مورد از یک دامنه را در نتایج سئو ببینید .
دلیل آن هم مشخص است ؛ هر جا سیستم ما تشخیص دهد نیاز است بیش از دو مورد نشان داده شود ، این کار انجام خواهد شد .
اطلاعیه شماره دو
و در نهایت ، تغییرات در نمایش دامنه های متفاوت با آپدیت اصلی سئو در جون 2019 که هفته گذشته شروع شد تفاوت دارد .
این دو کاملا متفاوت هستند و هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند .
تاریخ
گوگل این که چگونه نام دامنه ها در لیست نتایج سئو تغییر کند را بار ها در یک سال تغییر می دهد .
در سال 2010 ، گوگل گفت :
تغییراتی در الگوریتم رتبه بندی سئو ی خود ایجاد کردیم .
این تغییر باعث میشد که کاربران نتایج مختلفی را از یک سایت پیدا کنند .
در سال 2012 ورق برگشت و ما شاهد دامنه های متفاوتی در نتایج سئو بودیم .
دوباره در سال 2013 گوگل گفت که نتایج کم تری از یک دامنه را نشان می دهد .
گوگل احتمالا تغییرات زیادی را در نمایش دامنه های متفاوت بار ها و بار ها انجام داده است .
فقط تا کنون گوگل اطلاعی در مورد این تغییرات سئو به ما نداده است .
چرا باید برای ما مهم باشد ؟
این مورد می تواند به کسانی که هدفشان قرار گرفتن در لیست دامنه های سئو است ، ضربه بزند .
اکثر اوقات در مورد موارد مشهور این اتفاق رخ داده است .
اما می تواند برای سایر افراد نیز اتفاق بیفتد .
اگر شما سایتی دارید که چند لینک از آن برای یک عبارت در گوگل سئو شده است ، قطعا منتظرید که ببینید چه اتفاقی برای آن ها می افتد .
- ۹۸/۰۴/۰۵