محتویاتی که گوگل از نمایش آن ها در بخش های مشخص بالای صفحه خودداری می کند
اگر می خواهید محتوای سئو ی شما در بخش های مشخص بالای لیست جست و جو نمایش داده شود باید :
مطمئن باشید که سیاست های مطلب گذاری را رعایت کرده باشید .
اخیرا ، گوگل سایت ها و مطالب مختلفی را که می توانند در بخش featured snippets قرار گیرند ، امتحان می کند .
این کار نگرانی ها را در مورد عدم نمایش سایت ها افزایش داده است .
همچنین نگرانی ها را درباره لیست سیاه قوت بخشیده است .
ما از گوگل درخواست کردیم که سیاست های محتوا گذاری سئو را شفاف کند .
همچنین خواستیم که به ما بگوید چه نوع مطالبی در این بخش قرار می گیرند .
درخواست دادیم که مشخص کند مطالب را چگونه پیدا می کند و چگونه تشخیص می دهد آن مطلب برای این مکان مناسب نیست .
بخش featured snippets چیست ؟
featured snippets به طور کلی بخش هایی از محتویات سئو ی سایت منبع هستند که از صفحات سراسر وب به دست آمده اند .
گوگل ده مورد از سایت های سئو شده را در یک صفحه نشان می دهد .
این بخش بالای این موارد قرار می گیرد .
این بخش ها می توانند به صورت پاراگرافی باشند یا عکس ، لیست ، جدول و ... داشته باشند .
هدف آن ها ارائه یک پاسخ مختصر به عبارت جست و جو شده است .
این مورد می تواند توسط کاربر خوانده شود یا توسط دستیار گوگل بلند خوانده شود .
حدود یک سال پیش ، گوگل یک راهنمای جامع در مورد این موضوع منتشر کرد .
چه مطالبی را گوگل در این بخش نشان نمی دهد ؟
گوگل موارد لیست زیر را در این بخش سئو نشان نخواهد داد :
- موضوعات غیر اخلاقی
- موارد نا پسند
- مطالب خشونت آمیز
- موضوعات آسیب زننده و مضر
- موارد عمومی که مورد بحث قرار می گیرند مثل مطالب اجتماعی
در محتویات سئو ی مورد آخر ، گوگل سیستم ها را به طور خاصی طراحی کرده است که :
به طور کلی از محتویات Op-Ed در این بخش استفاده نشود .
این به آن معنی است که سایت ها و صفحاتی که حاوی مطالب با کیفیت هستند ، اما شامل بحث های عمومی هستند در این بخش جایی ندارند .
- ۹۸/۰۴/۰۸