بعد از ماه ها آزمایش ، گوگل در نهایت ظاهر منوی جست و جوی سئو ی خود را منتشر کرده است .
پس از ماه ها آزمایش ،هم اکنون به نظر می رسد گوگل منوی بالایی خود را تغییر داده است .
از این به بعد در این منو شاهد آیکون هستیم .
به جای این که هر دسته بندی فقط با متن نمایش داده شوند :
از این به بعد گوگل از آیکون ها برای توضیح هر چه بهتر دسته بندی ها استفاده می کند .
از جمله ی این آیکون ها می توان به اخبار ، ویدئو ها ، عکس ها ، نقشه ها ، فروشگاه و غیره اشاره کرد .
اسکرین شات
در زیر ، ما یک اسکرین شات از گوگل توسط ویندوز تهیه کردیم .
عبارت " سئو گرگ سفید " را در گوگل جست و جو کردیم .
ما این کار را با دستگاه های مختلف در حالت وارد شده به گوگل و وارد نشده به گوگل انجام دادیم .
ما می توانستیم این کار را در هر مرحله با اسکرین شات به شما نشان دهیم .
ترجیح دادیم فقط یک عکس را بیان کلیت مطلب در این مورد از سئو مطرح کنیم .
اگر به ظاهر قبلی گوگل نگاه کنید متوجه می شوید که هیچ کدام از این آیکون ها برای باکس سئو وجود نداشت .
انتشار
گوگل به گرگ سفید تاییدیه داده است که که این امکان از امروز قابل دسترس تمامی کاربران است .
امروز ما گزارش هایی از کاربران سئو کار دریافت کردیم که نشان می دهد آن ها نیز دارند این منو را مشاهده می کنند .
هم اکنون ما این منوی سئو را در تمامی مرورگر ها می توانیم ببینیم .
بازگشت به عقب
گوگل در سال 2010 این آیکون ها را در کنار فیلتر های جست و جوی سئو داشت .
البته در سال 2011 نیز این آیکون ها در موبایل نشان داده می شد .
در سال 2011 گوگل این آیکون ها را از ورژن دسکتاپ خود حذف کرد .
گوگل در طی سال های اخیر نوار بالایی خود را بسیار تغییر داده است .
چرا برای ما مهم است ؟
هر تغییری در گوگل که یکی از مهم ترین سایت های جهان است برای ما مهم است .
آیا این تغییر سئو کار ها و مارکتر ها را تحت تاثیر قرار می دهد ؟
همان طور که در قبل ما گفتیم این تغییر زیاد روی ما تاثیر ندارد .
اما این موضوع ظاهر جدیدی به بخش جست و جوی سئو ی گوگل داده است .
- ۹۸/۰۴/۱۰