مرجع اطلاعات وب

  • ۰
  • ۰

چرا جست و جوی سئو نیاز دارد با آگاهی برای بیشترین تاثیر ترکیب شود ؟

تلویزیون و تصویر عملکرد بهتری در سئو خواهند داشت .

این به نوبه ی خود اثر بخشی این کانال ها بیشتر کند .

امروزه سئو کار ها قطعا فقط به یک کانال برای دریافت ترافیک اکتفا نمی کنند .

این کاملا آشکار است .

چیزی که کم تر شفاف است فهمیدن این است که چه چیزی ترافیک به دست می آورد .

بازار در اطلاعات سرگردان است اما اکثر سئو کار ها در طی این مدت حتی به این موضوع نردیک هم نشده اند .

همان طور که سفر یک مشتری روز به روز سخت تر و پیجیده تر می شود ، سئو کار ها نیاز دارند که فکر کنند .

همچنین آن ها باید به طور کلی روی برنامه ی چند رسانه ای خود بیشتر کار کنند .

بررسی های " ROI " و "ROAS " را نیز باید در نظر بگیرند .

کانال ( راه ) های چند گانه ای که در یک کمپین در حال تعامل با یکدیگرند چگونه کار می کنند .

همچنین آن ها چگونه تاثیر سایر منابع تبلیغاتی را در مسیر آنلاین و آفلاین بازتاب می دهند ؟

عبارت های شامل برند تاثیر سایر رسانه ها را بازتاب می کنند

جست و جوی سئو یک مثال عالی است .

هم یک نقطه شروع در بالای قیف برای تازه کاران است .

هم می تواند به عنوان یک ابزار برای نمایش تاثیر سایر رسانه ها در برند و محصول مورد استفاده قرار گیرد .

این مخصوصا در مواردی درست است که نام برند یا محصولی مشخصی از آن را جست و جو می کنید .

موردی که یاهو در سال 2005 قبل از راه اندازی trends توسط گوگل ساخته بود .

به طور مشخص ، یاهو استدلال کرد که جست و جوی سئو می تواند در اندازه گیری تاثیر تلویزیون و کمپین تبلیغاتی صفحه نمایش های آنلاین کمک کند .

سئو کاران و مارکتر ها از بعضی از ورژن های Google XYZ به عنوان تبلیغات تلویزیونی استفاده می کردند .

این کار زمان زیادی در خارج خانه و سایر رسانه ها برای سال ها انجام می شد .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/227/

  • ۹۸/۰۴/۱۳
  • گرگ سفید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی