چرا جست و جوی سئو نیاز دارد با آگاهی برای بیشترین تاثیر ترکیب شود ؟
تلویزیون و تصویر عملکرد بهتری در سئو خواهند داشت .
این به نوبه ی خود اثر بخشی این کانال ها بیشتر کند .
امروزه سئو کار ها قطعا فقط به یک کانال برای دریافت ترافیک اکتفا نمی کنند .
این کاملا آشکار است .
چیزی که کم تر شفاف است فهمیدن این است که چه چیزی ترافیک به دست می آورد .
بازار در اطلاعات سرگردان است اما اکثر سئو کار ها در طی این مدت حتی به این موضوع نردیک هم نشده اند .
همان طور که سفر یک مشتری روز به روز سخت تر و پیجیده تر می شود ، سئو کار ها نیاز دارند که فکر کنند .
همچنین آن ها باید به طور کلی روی برنامه ی چند رسانه ای خود بیشتر کار کنند .
بررسی های " ROI " و "ROAS " را نیز باید در نظر بگیرند .
کانال ( راه ) های چند گانه ای که در یک کمپین در حال تعامل با یکدیگرند چگونه کار می کنند .
همچنین آن ها چگونه تاثیر سایر منابع تبلیغاتی را در مسیر آنلاین و آفلاین بازتاب می دهند ؟
عبارت های شامل برند تاثیر سایر رسانه ها را بازتاب می کنند
جست و جوی سئو یک مثال عالی است .
هم یک نقطه شروع در بالای قیف برای تازه کاران است .
هم می تواند به عنوان یک ابزار برای نمایش تاثیر سایر رسانه ها در برند و محصول مورد استفاده قرار گیرد .
این مخصوصا در مواردی درست است که نام برند یا محصولی مشخصی از آن را جست و جو می کنید .
موردی که یاهو در سال 2005 قبل از راه اندازی trends توسط گوگل ساخته بود .
به طور مشخص ، یاهو استدلال کرد که جست و جوی سئو می تواند در اندازه گیری تاثیر تلویزیون و کمپین تبلیغاتی صفحه نمایش های آنلاین کمک کند .
سئو کاران و مارکتر ها از بعضی از ورژن های Google XYZ به عنوان تبلیغات تلویزیونی استفاده می کردند .
این کار زمان زیادی در خارج خانه و سایر رسانه ها برای سال ها انجام می شد .
- ۹۸/۰۴/۱۳