مرجع اطلاعات وب

  • ۰
  • ۰

چرا جست و جوی سئو نیاز دارد با آگاهی برای بیشترین تاثیر ترکیب شود ؟

عبارت های شامل برند تاثیر سایر رسانه ها را بازتاب می کنند

سایت Digiday گزارش می دهد برند هایی که مردم را مستقیما به مشتری تدیل می کنند :

به طور زیادی در حال یافتن ترافیک سئو برای بهبود عملکرد کمپین های تبلیغاتی در تلویزیون هستند .

با این که کار جدیدی نیست ، اما بسیار هوشمندانه است این روش ها را با هم ترکیب کنیم :

افزایش هوشمندی در تلویزیون و عبارت های شامل برند برای هزینه کم تر و یافتن ترافیک سئو ی مفید

چه چیزی پشت ترافیک مستقیم سئو است ؟

با توجه به اطلاعیه جدید Episerver با توجه به 1.3 میلیارد عملیات خرید از 159 سایت متفاوت 48% از بازدید یک سایت از ترافیک مستقیم سئو تامین می شود .

ترافیک مستقیم در سئو یکی از مهم ترین و بالا ترین راه های دریافت ترافیک است .

اما چه چیزی پشت آن است ؟

ترافیک مستقیم در سئو اگر بزرگ نمایی نکنیم شاید اکثر اوقات عملکردی از محرک های دیگر یا مکانیزم آگاهی است .

بنابراین Episerver ادعا می کند که ترافیک مستقیم " نقطه ی اوج تلاش ها برای سئو ی برند " است .

به همان اندازه که یک راه برای کمپین های دیگر نتیجه بخش باشد .

جست و جو ، چه سئو و چه پولی در مرحله بعدی قرار دارد .

این روش 37 درصد از ترافیک سئو را بنا بر اعلام Episerver در بر می گیرد .

این گزارش عبارت های شامل برند را از بقیه جدا نمی کند .

البته شک داریم .

با این حال ، ترافیک سئو که از جست و جو حاصل می شود و در این گزارش آورده شده است مربوط به برند است .

Episerver به طور کلی می گوید :

ترافیک جست و جو چه از طریق سئو و چه از راه پولی بهترین عملکرد را در بین ترافیک ها دارد .

البته ما تمامی جوانب را در نظر گرفتیم .

Episerver پیشنهاد می دهد که برند ها باید مطمئن شوند که هم در سئو و هم در تبلیغات به درستی دیده شوند .

اگر در یکی ضعف دارند باید در صدد بهبود آن عمل کنند .

به جز این دو روش شاید نیاز باشد که از راه های دیگر نیز برای دریافت ترافیک سئو استفاده کنید .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/229/

  • ۹۸/۰۴/۱۴
  • گرگ سفید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی