همان طور که گوگل از موتور جست و جو به پورتال تبدیل می شود ، باید به سئو متمایل شویم
چگونه مجموعه ی خود را برای تغییرات جدید جست و جوی گوگل آماده کنیم .
بخش SERP در سئو ی گوگل قایل تشخیص نیست که در چند سال گذشته بخواهد با خودش مقایسه شود .
تغییرات فقط سطحی نیستند .
از طرفی :
گوگل امروزه کم تر شبیه به موتور جست و جو است .
این حرف را Jessica Bowman مدیریت سئو ی خانگی و ویرایشگر سایت Search Engine Land بیان کرد .
او این مورد را در سخنان کلیدی خود در SMX Advanced این ماه بیان کرد .
این تحول اساسا جست و جوی مشتریان را تغییر می دهد .
گوگل روندی را پیش گرفته است که کاربران باید با کلیک های فرعی روی وب سایت ها اطلاعات خود را به دست آورند .
همچنین خرید خود را نیز با این روش انجام دهند .
این کار پیامد هایی برای هر محموعه خواهد داشت .
Bowman چندین برنامه سئو را برای رو به رو شدن با این تغییرات پیشنهاد داد .
او همچنین گفت سرمایه گذاری در سئو از قبل نیز بیشتر اهمیت خواهد داشت .
ارتش سئو ی خود را بسازید و تمرین دهید
BowMan می گوید :
وقتی من یک سازمان را ارزشیابی می کنم ، من برای هر نقش فعالیت هایی را می یابم که اگر آن را انجام دهند روی سئو تاثیر می گذارد .
سئو نیز نیاز دارد که با اتحاد این فعالیت ها یکی شود .
تیم سئو باید بداند این فعالیت ها چیست و چگونه باید مردم را برای انجام آن ها تمرین دهد .
همچنین او تاکید کرد که مجموعه های بزرگ تر باید سئو را جزئی از کار های روزمره خود قرار دهند .
با این کار شما می توانید ده ها نفر ( حالا نه صد ها نفر ) را به عنوان کاربر در ارتش سئو ی خود داشته باشید .
آن ها را مجبور می کنید که از آن طرفداری کنند .
بهترین روش ها را بیان کنند و یک تیم اختصاصی سئو داشته باشید .
هر روز نیاز های روزمره خود را که از غافل شدید را به شما بازگو کنند .
با این حال کسانی که سئو کار نیستند توانایی خاصی ندارند .
اما بیست درصد از تلاش آن ها هشتاد درصد از سئو ی شما را تحت تاثیر قرار می دهد .
پس تیم سئو ی شما باید از این افراد بهترین استفاده را ببرد .
- ۹۸/۰۴/۱۵