همان طور که گوگل از موتور جست و جو به پورتال تبدیل می شود ، باید به سئو متمایل شویم
Schema و جاوا اسکریپت مناسب برای سئو
با آخرین آپدیت بوت گوگل برای سئو ، می تواند محتویات بیشتری از سایت شما را ببیند .
با این حال ، محدودیت ها همچنان وجود دارد .
برند ها باید مشکلات جاوا اسکریپت را بشناسند .
این مشکلات ممکن است مانع ایندکس شدن برای سئو شود .
قبل از کد نویسی جاوا اسکریپت تیم شما باید بحث کنند که :
چه مطالبی را موتور های جست و جو ببینند و چه چیز هایی را نبینند .
همچنین این موضوع مهم است که در نظر داشته باشید سایر موتور های جست و جو قابلیت رندر کردن مطالب شما را ندارند .
Bowman تاکید کرد :
مخصوصا برای مجموعه های بزرگ مثل شرکت های جهانی ، نیاز است که به این موتور های جست و جوی کوچک تر فکر کنند .
این موتور ها احتمالا در سئو از گوگل پیچیدگی کم تری دارند .
اما شاید بخش اعظمی از ترافیک سئو هنوز توسط آن ها تامین می شود .
نظارت و بررسی SERP گوگل در موبایل
مشکل این است که اکثر ما با کامپیوتر کار می کنیم .
پس تمامی چیز ها را از روی دسکتاپ بررسی می کنیم .
با شروع 1 جولای تمامی سایت ها ابتدا در موبایل ایندکس می شود .
سایت های قدیمی نیز در حال بررسی و ورود به این روند هستند .
از زمانی که اکثریت جست و جو ها از طریق موبایل انجام می شود ، برند ها باید SERP را در موبایل بررسی کنند .
همچنین باید حواسشان به آپدیت ها و تغییرات باشد تا محتوای سئو یی که تولید می کنند متناسب با دستگاه های کاربرانشان باشد .
ما فکر می کنیم دلیل این که ما به عنوان یک صنعت در مورد این موضوع صحبت نکرده ایم ، این است که ما مطالعه درستی در مورد نتایج سئو در موبایل نداریم .
دستگاه های موبایل ترافیک قابل توجهی از سئو ی شما را مصرف می کند .
از اطلاعات گسترده استفاده کنید
استخدام یک متخصص اطلاعات بهتر از استخدام یک یک سئو کار برای بررسی اطلاعات است .
متخصصان داده بهتر موارد رایج و محبوب را تشخیص می دهند .
این مورد به شما کمک می کند تا تلاشتان را تقویت کنید .
همچنین استراتژی محتوای سئو ی شما را بهبود می بخشد و UX شما را تحت تاثیر قرار می دهد .
در همین هنگام که Bowman سخنان کلیدی را بیان می کرد گفت که :
برند ها باید از سیستم گزارش کاربر گوگل کروم استفاده کند تا سرعت سایت را با رقبای دیگر مقایسه کند .
- ۹۸/۰۴/۱۷