چهل و نه درصد از جست و جو های سئو ی انجام شده در گوگل بدون کلیک باقی می مانند
نتایج سئو در موبایل بیشتر آسیب می بینند
بررسی ها در دستگاه های موبایل این را نشان می دهد .
نتایج سئو بیشتر ضربه می خورند و کم تر روی آن ها کلیک می شود .
در حالی که نتایج پولی در دنیای دیگری سیر می کنند .
فرصت دریافت ترافیک سئو در موبایل بیشتر از دسکتاپ ضربه می خورد .
موبایل ها دستگاه هایی هستند که اکثر جست و جو ها از طریق آن ها انجام می شود .
این دستگاه ها برند های بزرگ را در سئو تحت تاثیر قرار می دهند .
تبلیغات در موبایل گاهی کل صفحه را می گیرند و نمی گذارد نتایج سئو دیده شود .
تعداد برندگان کم تر
نتایج سئو ی بدون کلیک می تواند زمانی اتفاق بیفتد که کاربر اطلاعات مورد نیاز خود را در همان صفحه ی جست و جو به دست آورد .
گوگل این کار را با featured snippets به سادگی انجام داده است .
Jessica Bowman در سخنان کلیدی خود در SMX این ماه در مورد تبدیل گوگل از موتور جست و جو به پرتال خبر داد .
او همچنین راه هایی که شرکت ها باید برای این تغییر و سئو پیش بگیرند را گوشزد کرد .
وقتی سوال می شود که محبوبیت به سمت featured snippets می رود و کلیک ها کم می شود یا خیر :
این مورد مطرح می شود که به سئو ی برند ها کمک می کند ؟
جواب این است که امکان این مورد وجود دارد و این بازتابی از کسب و کار داخلی است .
برند های کوچک تر قطعا می توانند در featured snippets نمایش داده شوند .
آن ها همچنین قابلیت این را دارند که در بخش های مختلف دیگر نیز حضور داشته باشند .
اما خوب تحلیل و بررسی شما در مورد سئو هم درست است .
اکثر ترافیک سئو که از گوگل تامین می شود به سمت برندگان کم تری می رود .
اگر بخوایم عادلانه صحبت کنیم مثل محبوبیت دلار در اقتصاد ایالات متحده آمریکا می ماند .
ثروت فراوان و ترافیک سئو ی زیاد همبستگی خاصی دارند .
کسانی که در آمریکا رای می دهند قطعا بیشتر از گوگل سرزنش خواهند شد .
- ۹۸/۰۴/۲۰