آیا پنل های علم گوگل در سئو با اختیار بالا می آید یا خیر ؟
هنوز به طور کامل مشخص نیست !
معلوم نیست که آیا تغییری در پنل علم گوگل در سئو وجود دارد یا خیر
Pete Meyers از سایت موز دو شنبه در توییتر پستی ارسال کرد .
او بیان کرد که افزایشی در لینک مطالب پنل علم گوگل مشاهده کرده است .
این مشاهدات در دو روز متوالی در ابزار MozCast دریافت شدند .
گروهی نیز در RankRanger برای مدتی در حال بررسی بودند .
Mordy Obserstein از RankRanger روز دوشنبه به ما گفت که افزایشی مشاهده نکرده است .
ظاهر این بخش ها چگونه است ؟
در ابتدا ، اجازه دهید به شما نشان دهیم ظاهر این پنل ها چگونه است .
به طور خلاصه ، آن ها ترکیبی از پنل علم گوگل و featured snippets هستند .
در زیر چند اسکرین شات به شما نشان می دهیم :
دو درصد از نتایج سئو
سایت MOZ می گوید که این پنل ها را در حدود دو تا سه درصد از نتایج سئو مشاهده کرده است .
گروهی در RankRanger برخی از این پنل ها را بررسی می کرده اند و نام آن ها را " کارت های کاوشی " گذاشته اند .
شما می توانید آن ها در ابزار بررسی ویژگی RankRanger بررسی کنید .
در حقیقت ، این موضوع از ژانویه 2018 در سئو ی گوگل وجود داشته است .
ابزاری که به شما گفتیم تغییرات قابل توجهی را نشان نمی دهد .
نمی تواند به شما اعلام کند که این کارت ها در چه زمانی ظاهر می شود .
اما اعلام می کند که 2 تا 3 درصد برای سئو نمایش دارند .
بحث و نگرانی
Meyers فکر کرد که این جالب است که تغییرات را سریع ببیند .
زیرا گوگل فشار بدی روی سایت ها برای قرار ندادن آن ها در این کارت های سئو می آورد .
گوگل اکثر سایت ها را پاسخ مناسبی نمی بیند .
با اطلاعاتی که RankRanger منتشر کرد هیچ تغییر خاصی مشاهده نشده است .
Mordy Obserstein از RankRanger صحت این اطلاعات را تایید کرد .
شاید واقعا هیچ اتفاقی این جا نمی افتد .
گوگل این کارت ها را تست نمی کند
ما قبلا فکر می کردیم گوگل این کارت های سئو را آزمایش می کند .
در صورتی که چنین نیست .
چرا باید برای ما مهم باشد ؟
به طور مشخص ، اکثر پروژه هایی که ما کار می کنیم به گوگل وابسته است .
گوگل باید به مطالب سئو ی ما لینک دهد .
اگر گوگل تصمیم داشت نحوه ی لینک دهی و اعتبار دهی به محتوای سئو ی ما را تغییر دهد تاثیر به سزایی در ترافیک سایت ما می گذاشت .
- ۹۸/۰۴/۲۱