مرجع اطلاعات وب

  • ۰
  • ۰

نکته : گوگل یک الگوریتم پنالتی مخصوص بخش های پاپ آپ و مزاحم دارد

توجه داشته باشید گوگل از ژانویه 2017 الگوریتم پنالتی برای سئو دارد که :

بخش های پاپ آپ و مزاحم را تشخیص می دهد .

این الگوریتم استراتژی های مارکتینگی که بر این اساس باشد را شناسایی می کند و آن ها را کنار می گذارد .

گوگل در این مورد می گوید :

در این جا مثال هایی از این تکنیک ها آورده ایم .

این تکنیک ها دسترسی کاربر را برای محتوا کم تر می کند .

1 . نمایش پاپ آپی که مانع نمایش محتوای کلی می شود ،

یا وقتی که یک کاربر مستقیما از نتایج سئو وارد یک سایت می شود .

2 . نمایش یک بخش مستقل که کاربر برای نمایش محتوای اصلی ابتدا باید آن را کنار بزند .

3 . استفاده از نوعی ترتیب بندی که محتوای قسمت بالایی سایت را در زیر چیزی پنهان کرده باشد .

خروج از پاپ آپ ها ، چیزی که ما در گرگ سفید از آن استفاده نمی کنیم ، از قرار معلوم مورد علاقه چک کنندگان سئو نیست .

آن ها از بستن آن برای رسیدن به محتوای اصلی استفاده نمی کنند .

اما خوب در حال حاضر مثل این که این پاپ ها مشکلی ندارند و از آن برای دریافت مشترکان استفاده می شود .

هدف صفحه سایت شما چیست ؟

آیا این هدف ، فروش محصول یا ارائه خدمات است ؟

شاید هم سرگرمی مقصود آن باشد .

شاید هم فقط می خواهد در مورد موضوعی صحبت کند .

فقط یک هدف برای یک صفحه از سایت برای سئو در نظر بگیرید .

این هدف را آن قدر مشخص انتخاب کنید که کیفیت زیادی برای رای دهندگان و الگوریتم های سئو داشته باشد .

بازی که در سال 2019 راه افتاده است ، نامش " جذب بازدیدکننده " است .

البته به شرط این که شما چیز تقلبی را به نمایش نگذاشته باشید .

اگر یک بازدیدکننده به صفحه سئو ی شما رسید ، آیا جذب می شود ؟

آیا آن ها می توانند چیزی را که به خاطر آن ، آن جا هستند را به اتمام برسانند ؟


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/271/

  • ۹۸/۰۵/۰۴
  • گرگ سفید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی