نکته : گوگل یک الگوریتم پنالتی مخصوص بخش های پاپ آپ و مزاحم دارد
توجه داشته باشید گوگل از ژانویه 2017 الگوریتم پنالتی برای سئو دارد که :
بخش های پاپ آپ و مزاحم را تشخیص می دهد .
این الگوریتم استراتژی های مارکتینگی که بر این اساس باشد را شناسایی می کند و آن ها را کنار می گذارد .
گوگل در این مورد می گوید :
در این جا مثال هایی از این تکنیک ها آورده ایم .
این تکنیک ها دسترسی کاربر را برای محتوا کم تر می کند .
1 . نمایش پاپ آپی که مانع نمایش محتوای کلی می شود ،
یا وقتی که یک کاربر مستقیما از نتایج سئو وارد یک سایت می شود .
2 . نمایش یک بخش مستقل که کاربر برای نمایش محتوای اصلی ابتدا باید آن را کنار بزند .
3 . استفاده از نوعی ترتیب بندی که محتوای قسمت بالایی سایت را در زیر چیزی پنهان کرده باشد .
خروج از پاپ آپ ها ، چیزی که ما در گرگ سفید از آن استفاده نمی کنیم ، از قرار معلوم مورد علاقه چک کنندگان سئو نیست .
آن ها از بستن آن برای رسیدن به محتوای اصلی استفاده نمی کنند .
اما خوب در حال حاضر مثل این که این پاپ ها مشکلی ندارند و از آن برای دریافت مشترکان استفاده می شود .
هدف صفحه سایت شما چیست ؟
آیا این هدف ، فروش محصول یا ارائه خدمات است ؟
شاید هم سرگرمی مقصود آن باشد .
شاید هم فقط می خواهد در مورد موضوعی صحبت کند .
فقط یک هدف برای یک صفحه از سایت برای سئو در نظر بگیرید .
این هدف را آن قدر مشخص انتخاب کنید که کیفیت زیادی برای رای دهندگان و الگوریتم های سئو داشته باشد .
بازی که در سال 2019 راه افتاده است ، نامش " جذب بازدیدکننده " است .
البته به شرط این که شما چیز تقلبی را به نمایش نگذاشته باشید .
اگر یک بازدیدکننده به صفحه سئو ی شما رسید ، آیا جذب می شود ؟
آیا آن ها می توانند چیزی را که به خاطر آن ، آن جا هستند را به اتمام برسانند ؟
- ۹۸/۰۵/۰۴