گوگل چه چیز هایی را به عنوان صفحات واسط تشخیص می دهد ؟
گوگل انواع مختلفی از صفحات را در سئو به عنوان صفحات واسط تشخیص می دهد .
صفحات واسط می تواند به عنوان صفحات زیادی در یک وبسایت شناخته شود که :
برای رتبه گیری سئو در کلمات کلیدی به خصوصی با استفاده از محتوای اصلی بسیار کم طراحی شده است .
برای مثال ، صفحات مکان یا location اکثرا در نهایت به عنوان صفحه واسط به نظر می رسد .
این در خقیقت یک جنبه بسیار جالب از سئو ی مدرن است که دائما نیز در حال تغییر است .
در گذشته ی نزدیک ، نتایج سئو یی که بر اساس موقعیت یا مکان بود ، از کیفیت کم تری برخوردار بود .
و بنابراین گوگل صفحات وسط را بر اساس تاریخچه در بسیاری از مثال ها ، رتبه بندی می کرد .
سردرگمی بیشتری برای کسب و کار های واقعی وجود دارد که فکر می کنند باید برای مکان های به خصوصی در سئو رتبه بگیرند .
اما در حقیقت این کسب و کار ها از نظر جغرافیایی مربوط به آن مکان ها نیستند .
این کسب و کار ها از صفحات واسط برای رتبه گیری سئو در این مکان ها استفاده می کنند .
گوگل در مورد این صفحات واسط چه می گوید ؟
چند سال قبل گوگل گفته بود :
برای مثال ، جست و جو کنندگان شاید لیستی از نتایج دریافت می کردند که همه به یک سایت سئو شده می رسید .
پس اگر کاربری روی یک نتیجه کلیک می کرد ، آن را دوست نداشت و بعد روی نتیجه ی بعدی کلیک می کرد و باز هم به همان سایت می رسید و آن را دوست نداشت پس :
این یک تجربه واقعا خسته کننده و اذیت کننده بود .
یک سوال در مورد انتشار محتوا در چندین صفحه و هدف قرار دادن موقعیت های جغرافیایی متفاوت در یک سایت پرسیده شد .
در ذهن داشته باشید در حالیکه این استفاده درستی از صفحات سئو نیست :
گوگل سایتی را به خاطر محتوای تکراری در صفحات داخلی سئو پنالتی نمی کند .
- ۹۸/۰۵/۰۸