مرجع اطلاعات وب

  • ۰
  • ۰

گوگل چه چیز هایی را به عنوان صفحات واسط تشخیص می دهد ؟

گوگل انواع مختلفی از صفحات را در سئو به عنوان صفحات واسط تشخیص می دهد .

صفحات واسط می تواند به عنوان صفحات زیادی در یک وبسایت شناخته شود که :

برای رتبه گیری سئو در کلمات کلیدی به خصوصی با استفاده از محتوای اصلی بسیار کم طراحی شده است .

برای مثال ، صفحات مکان یا location اکثرا در نهایت به عنوان صفحه واسط به نظر می رسد .

این در خقیقت یک جنبه بسیار جالب از سئو ی مدرن است که دائما نیز در حال تغییر است .

در گذشته ی نزدیک ، نتایج سئو یی که بر اساس موقعیت یا مکان بود ، از کیفیت کم تری برخوردار بود .

و بنابراین گوگل صفحات وسط را بر اساس تاریخچه در بسیاری از مثال ها ، رتبه بندی می کرد .

سردرگمی بیشتری برای کسب و کار های واقعی وجود دارد که فکر می کنند باید برای مکان های به خصوصی در سئو رتبه بگیرند .

اما در حقیقت این کسب و کار ها از نظر جغرافیایی مربوط به آن مکان ها نیستند .

این کسب و کار ها از صفحات واسط برای رتبه گیری سئو در این مکان ها استفاده می کنند .

گوگل در مورد این صفحات واسط چه می گوید ؟

چند سال قبل گوگل گفته بود :

برای مثال ، جست و جو کنندگان شاید لیستی از نتایج دریافت می کردند که همه به یک سایت سئو شده می رسید .

پس اگر کاربری روی یک نتیجه کلیک می کرد ، آن را دوست نداشت و بعد روی نتیجه ی بعدی کلیک می کرد و باز هم به همان سایت می رسید و آن را دوست نداشت پس :

این یک تجربه واقعا خسته کننده و اذیت کننده بود .

یک سوال در مورد انتشار محتوا در چندین صفحه و هدف قرار دادن موقعیت های جغرافیایی متفاوت در یک سایت پرسیده شد .

در ذهن داشته باشید در حالیکه این استفاده درستی از صفحات سئو نیست :

گوگل سایتی را به خاطر محتوای تکراری در صفحات داخلی سئو پنالتی نمی کند .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/279/

  • ۹۸/۰۵/۰۸
  • گرگ سفید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی