مرجع اطلاعات وب

  • ۰
  • ۰

گوگل چه چیز هایی را به عنوان صفحات واسط تشخیص می دهد ؟

در قسمت قبلی صحبت های John Meuller را برای شما در مورد صفحات واسط در سئو به پایان رساندیم .

خوب اگر شما چندین صفحه محلی دارید که :

همگی به یک کسب و کار در یک محل مشابه اشاره می کند

پس قطعا آن ها نیز به نوعی صفحه واسط در سئو به حساب می آید .

و شاید تکنیک های قدیمی سئو برای این گونه صفحات ، آن ها را کم کیفیت تر یا حتی اسپم به نظر می رساند .

گوگل همیشه به وبمستران در مورد استفاده از صفحات واسط سئو هشدار داده است .

اما خیلی از سایت ها هنوز آن ها را به کار می گیرند زیرا :

  • مدل کسب و کار آن ها به این شکل است و برای دریافت مشتری باید این کار را بکنند .
  • جایگزین کاری برای آن ها زیاد است .
  • به اندازه کافی خلاق نیستند .
  • آن ها تجربه کافی را برای دوری از مشکلات داشتن صفحات واسط کم کیفیت در سئو ندارند .
  • آن ها به اندازه کافی تجربه دارند که متوجه شوند چه چیزی روی کیفیت سایت آن ها تاثیر می گذارد .

گوگل الگوریتم سئو یی برای صفحات واسط دارد که با توجه به حرف های گوگل در سال 2015 به طور دائم بروز می شود :

بار ها دیده ایم که بعضی سایت ها سعی می کنند که بدون اضافه کردن ارزش روشن و منحصر به فردی ، در سئو رتبه بگیرند .

این کمپین های صفحات واسط خودش را مثل صفحات عادی در سایت ، دامنه یا ترکیبی از هر دو آشکار می کند .

برای تقویت کیفیت نتایج سئو برای کاربرانمان ، ما به زودی اصلاح کننده رتبه ای را راه اندازی خواهیم کرد .

این اصلاح کننده این صفحات را به درستی در اختیار کاربر قرار می دهد .

سایت هایی که کمپین های بزرگ صفحات واسط دارند احتمالا تحت تاثیر به سزایی از این تغییرات قرار می گیرد .

اگر شما صفحات محلی برای سئو دارید که به کسب و کار ها یا محل های متفاوتی اشاره می کند ، آن ها صفحات واسط به شمار نمی روند .

و به طور منحصر به فرد باید تقویت شوند تا برای سئو رتبه بگیرند .

این پیشنهادی است که John داده است .


منبع : http://generalinfo1.parsiblog.com/Posts/285/

  • ۹۸/۰۵/۱۱
  • گرگ سفید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی