گوگل چه چیز هایی را به عنوان صفحات واسط تشخیص می دهد ؟
در قسمت قبلی صحبت های John Meuller را برای شما در مورد صفحات واسط در سئو به پایان رساندیم .
خوب اگر شما چندین صفحه محلی دارید که :
همگی به یک کسب و کار در یک محل مشابه اشاره می کند
پس قطعا آن ها نیز به نوعی صفحه واسط در سئو به حساب می آید .
و شاید تکنیک های قدیمی سئو برای این گونه صفحات ، آن ها را کم کیفیت تر یا حتی اسپم به نظر می رساند .
گوگل همیشه به وبمستران در مورد استفاده از صفحات واسط سئو هشدار داده است .
اما خیلی از سایت ها هنوز آن ها را به کار می گیرند زیرا :
- مدل کسب و کار آن ها به این شکل است و برای دریافت مشتری باید این کار را بکنند .
- جایگزین کاری برای آن ها زیاد است .
- به اندازه کافی خلاق نیستند .
- آن ها تجربه کافی را برای دوری از مشکلات داشتن صفحات واسط کم کیفیت در سئو ندارند .
- آن ها به اندازه کافی تجربه دارند که متوجه شوند چه چیزی روی کیفیت سایت آن ها تاثیر می گذارد .
گوگل الگوریتم سئو یی برای صفحات واسط دارد که با توجه به حرف های گوگل در سال 2015 به طور دائم بروز می شود :
بار ها دیده ایم که بعضی سایت ها سعی می کنند که بدون اضافه کردن ارزش روشن و منحصر به فردی ، در سئو رتبه بگیرند .
این کمپین های صفحات واسط خودش را مثل صفحات عادی در سایت ، دامنه یا ترکیبی از هر دو آشکار می کند .
برای تقویت کیفیت نتایج سئو برای کاربرانمان ، ما به زودی اصلاح کننده رتبه ای را راه اندازی خواهیم کرد .
این اصلاح کننده این صفحات را به درستی در اختیار کاربر قرار می دهد .
سایت هایی که کمپین های بزرگ صفحات واسط دارند احتمالا تحت تاثیر به سزایی از این تغییرات قرار می گیرد .
اگر شما صفحات محلی برای سئو دارید که به کسب و کار ها یا محل های متفاوتی اشاره می کند ، آن ها صفحات واسط به شمار نمی روند .
و به طور منحصر به فرد باید تقویت شوند تا برای سئو رتبه بگیرند .
این پیشنهادی است که John داده است .
- ۹۸/۰۵/۱۱