گوگل چه چیز هایی را به عنوان صفحات واسط تشخیص می دهد ؟
آیا شما دارید صفحات واسط برای سئو می سازید ؟
در قسمت قبلی صحبت های Barry Schwartz را در این زمینه از سئو برای شما آوردیم .
این جمله از ایشان را پر رنگ تر از بقیه در نظر داشته باشید :
من فکر می کنم اگر شما روی یک هدف برای یک صفحه از سئو تمرکز کنید بیشتر از آن است که :
من می خواهم برای این کلمات کلیدی مختلف رتبه سئو یگیرم .
این به آن دلیل است که گاهی اوقات اکثرا در حقیقت یک جایگزین به صفحات واسط برای صفحات محلی سئو است .
این صفحات اساسا همان چیزی که وبمستران نیاز دارند را برای آن ها به دست می آورد .
به طور طبیعی ، صاحبان کسب و کار می خواهند با سایتشان برای کلمات کلیدی زیادی ، رتبه سئو بگیرند .
چالشی که برای وبمستران و سئو کاران وجود دارد این است که :
گوگل نمی خواهد صاحبان کسب و کار برای کلمات کلیدی بسیاری با استفاده از محتوای خودکار تولید شده رتبه بگیرند .
مخصوصا وقتی آن ، صفحات زیادی در یک سایت با استفاده از لیستی از کلمات کلیدی ، صفحه به صفحه تولید کند .
نتیجه آخر این که ، وبمستران صفحات واسط سئو را درست می کنند بدون این که به درستی بدانند :
چه چیزی به گوگل عرضه می کنند !
و حتی نمی دانند که گوگل تمامی این صفحاتی که تولید محتوای خودکار شده است را ایندکس نمی کند .
ویکی پدیا در مورد صفحات واسط سئو می گوید :
صفحات واسط ، صفحات وبی هستند که برای ایندکسینگ اسپم ساخته شده است .
این برای اسپم کردن ایندکسینگ سئو در یک موتور جست و جو است .
آن ها نتایج سئو را در برخی عبارات مشخص به لیست اضافه می کنند .
هدف آن ها ارسال بازدیدکننده به صفحات مختلف سئو در سایت است .
همچنین :
ایندکسینگ اسپم که از دو کلمه ایندکس و اسپم تشکیل شده است :
به عمل اسپمینگ در موتور های جست و جو اشاره دارد .
این به نوعی ، یک نوع سئو ی اسپم حساب می شود .
- ۹۸/۰۵/۱۳