گوگل چه چیز هایی را به عنوان صفحات واسط تشخیص می دهد ؟
آیا شما دارید صفحات واسط برای سئو می سازید ؟
گوگل می گوید :
واسط ها در سئو ، سایت ها یا صفحاتی است که برای رتبه گیری بالا در نتایج سئو ساخته شده است .
آن ها برای کاربران نامناسب هستند .
زیرا کاربران را به صفحات چندگانه مشابه در نتایج سئو هدایت می کند .
که در نهایت هر کدام از این صفحات ، کاربر را به یک مقصد یکسان می رساند .
همچنین آن ها می توانند کاربران را به صفحات واسط دیگری هدایت کنند که به اندازه مقصد ، مفید نیست .
در این جا مثال هایی از صفحات واسط در سئو برای شما آورده ایم :
- داشتن نام دامنه ها یا صفحات چندگانه برای هدف قرار دادن یک منطقه یا شهر مشخص که کاربر را به یک صفحه می رساند .
- صفحاتی که تولید شده اند تا بازدیدکنندگان را به صفحات واقعا قابل استفاده یا قسمت مربوطه برساند .
- صفحات مشابهی که اساسا به نتیجه جست و جوی سئو نزدیک تر از یک سلسله مراتب باشد .
به این نکته تاکید می کنیم که :
واسط ها در سئو ، سایت ها یا صفحاتی است که برای رتبه گیری بالا در نتایج سئو ساخته شده است .
در ذهن داشته باشید :
این فقط مربوط به صفحاتی نیست که محلی باشند .
فقط آن ها نیستند که به عنوان واسط در نظر گرفته می شوند .
John Mueller در سال 2018 بیان کرد :
برای گوگل ، این که شما اساسا یک سایت واسط با صفحات کم ارزش بسازید که یک عبارت مشخص را هدف قرار دهد ، به طور کلی تمام شده است .
اگر سایت شما با صفحات کم ارزش واسط توسط تکنیک های قدیمی سئو ساخته شده است ، گوگل تمامی صفحات آن را ایندکس نمی کند .
این کار در سال 2019 بیشتر از قبل برای سئو ، اسپم شناخته می شود .
اگر این کار را انجام دهید کیفیت سایت شما روز به روز پایین تر خواهد آمد .
خلاصه
اگر شما دارید کلمات کلیدی برای سئو می سازید که شامل محل ها می شود و مربوط به یک کسب و کار است :
ریسک بزرگی خواهد بود که این صفحات در سال 2019 به عنوان واسط شناخته شود یا خیر !
اگر می دانید که شما صفحات واسط بسیار کم کیفیتی دارید :
یا باید آن ها را پاک کنید یا در مورد استراتژی سئو ی خود تجدید نظر کنید .
این کار ها باعث رتبه گیری بالا در سئو ی گوگل می شود .
صفحاتی که مربوط به محل های جغرافیایی می شود برای بعضی از سایت ها مناسب است و برای بقیه این گونه نیست !
- ۹۸/۰۵/۱۵
ای کاش یه موضوع بندی داشت وبلاگاتون