E.A.T چیست ؟
هدف گوگل این است که به صفحاتی در سئو رتبه دهد که :
نویسنده آن ها تخصص قابل اعتماد در تجربه زمینه ای داشته باشند که دارند در مورد آن می نویسند .
این رتبه بندی های کیفیت ( انجام شده توسط ارزیابی انسانی ) بر اساس سه حرف E.A.T یا E-A-T یا EAT مشخص می شود .
این سه حرف مربوط به سه کلمه " Authoritativeness " ، " Expertise " و " Trustworthiness " است .
معنی این کلمات به ترتیب : " تخصص " ، " اعتبار " و " اعتماد و امانت داری " است .
این سه ویژگی سئو باید در محتوای اصلی صفحه وجود داشته باشد .
راهنمای گوگل در مورد ارزیابی کننده کیفیت در سال 2017 را برای شما آورده ایم :
تخصص ، اعتبار و اعتماد هسته های مهم کیفیت در سئو است .
مهم : کمبود شاخص های EAT می تواند باعث دریافت کیفیت پایین از جانب گوگل برای سئو شود .
همچنین داریم :
مقدار تخصص ، اعتبار و اعتماد که یک سایت در سئو دارد ، بسیار مهم است .
کیفیت و مقدار محتوای اصلی ، اطلاعات یک سایت و محبوبیت آن می تواند این شاخص ها را در سئو تحت تاثیر قرار دهد .
در مورد موضوع صفحه فکر کنید .
چه تخصص هایی ضروری است که یک صفحه به هدف خود برسد ؟
استاندارد یک تخصص بستگی به موضوع صفحه دارد .
کسانی که به شما لینک می دهند ، می توانند روی این شاخص های سئو تاثیر بگذارند .
این سخنان Marie Haynes در سال 2018 را نیز در نظر داشته باشید :
من از Gary در مورد شاخص های EAT سوال کردم .
او گفت به طور گسترده به لینک هایی بستگی دارد که شما از سایت های معتبر دریافت می کنید .
برای مثال ، اگر واشنگتن پست به شما لینک دهد ، خیلی خوب است .
گوگل به طور مخفیانه همچنان یک موتور جست و جو بر اساس لینک دهی در سئو است .
در سال 2019 زمان و تلاش بیشتری نیاز است که سایت خود را به بالای لیست سئو ی گوگل برسانید .
در قبل این کار به مراتب راحت تر بود .
در قسمت بعدی در مورد محتوای اصلی صفحه صحبت خواهیم کرد .
- ۹۸/۰۵/۱۵