محتوای اصلی یک صفحه
طبق راهنمای گوگل در سال 2017 :
محتوای اصلی سئو دلیلی است که صفحه وجود دارد .
یا شاید باید دلیلی باشد که صفحه وجود داشته باشد .
گوگل روی چه چیزی تمرکز کرده است ؟
تمامی نگرانی گوگل در سئو مربوط به هدف یک صفحه است .
از دیگر موارد می توان به محتوای اصلی یک صفحه ، محتوای تکمیلی آن و روشی است که آن صفحه کسب درآمد می کند .
و این که آیا این روش ، تجربه کاربری را در مورد استفاده از محتوای اصلی سئو تحت تاثیر قرار می دهد ؟
اگر سئو ی یک وب سایت برای تبدیل بازدیدکننده به مشتری به منظور استفاده از محتوای اصلی باشد :
وبمستران باید مراقب باشند که همین راه را پیش بگیرند .
همچنین گوگل یک الگوریتم برای ترتیب صفحه دارد که صفحاتی که در بالای آن ها تبلیغات زیادی وجود دارد را کنار می گذارد .
یا سایت هایی که کاربر را مجبور می کنند :
برای رسیدن به محتوای اصلی سئو ، تبلیغات زیادی را اسکرول کنند .
محتوای مکمل سئو که کیفیت بالایی دارد باید برای تجربه کاربری جذاب یک صفحه یا سایت ، مشارکت داشته باشد .
همچنین این بخش نباید با محتوای اصلی سئو در تناقض باشد یا در کار آن اختلال ایجاد کند .
گوگل می گوید :
محتوای اصلی سئو دلیلی است که صفحه وجود دارد .
یا شاید باید دلیلی باشد که صفحه وجود داشته باشد .
پس احتمالا مهم ترین بخش یک سایت برای سئو از نظر گوگل ، محتوای اصلی است .
محتوای مکمل یک صفحه
یک مثال از محتوای مکمل در یک صفحه از سئو ، لینک های ناوبار است .
این لینک ها به کاربر اجازه می دهد از بخش های دیگر سایت بازدید کند .
همچنین لینک های موجود در هدر و فوتر نیز می تواند نقشی در این مورد داشته باشد .
در قسمت بعدی اطلاعات بیشتری در مورد محتوای مکمل یک صفحه در اختیار شما خواهیم گذاشت .
این که چه چیز هایی می تواند در این بخش از سئو ایفای نقش کند ، موضوعی است که احتمالا ذهن شما را بسیار درگیر کرده است .
- ۹۸/۰۵/۱۶