ایجاد تعادل بین نرخ تبدیل با قابلیت استفاده و جذب کاربر
برای مثال پنجره های پاپ آپ و خودکاری که باز می شود را در سئو در نظر بگیرید .
با توجه به سخنان توسعه دهنده قابلیت استفاده در سئو ، Jakob Nielson ، نود و پنج درصد از بازدیدکنندگان :
از این پنجره های پاپ آپ و پنجره هایی که غیر ارادی در سایت های سئو باز می شود متنفر هستند .
مخصوصا آن هایی که شامل تبلیغات ناخواسته در سئو است .
در حقیقت ، پنجره های پاپ آپ به طور دائم به عنوان اولین رتبه در لیست بد ترین تکنیک تبلیغات در سئو انتخاب شده است .
این تبلیغات از چندین سال پیش برای سایت های سئو شده به وجود آمده است .
طرفداران موجود برای دسترسی وبسایت سئو شده اشاره می کنند :
- باز کردن یک پنجره جدید از مرورگر باید با اختیار کاربر باشد .
- پنجره های پاپ آپی که باز می شود نباید صفحه دید کاربر را مختل کند .
- همه لینک ها به صورت پیش فرض باید در همان پنجره باز شود .
- یک استثنا وجود دارد . با این حال ممکن است بعضی صفحات شامل لیستی از لینک ها باشد .
- این در بعضی مواقع راحت تر است تا هر لینک در صفحه جداگانه باز شود .
- با این کار کاربر می تواند به سرعت به صفحه قبلی برگردد .
- حتی در بعضی مواقع این پیشنهاد خوبی است که به کاربر گویید این لینک را در صفحه جدید باز کن .
- به بازدیدکننده بگویید که آن ها قرار است با یک صفحه پاپ آپ مواجه شوند . ( از تگ title استفاده کنید )
- پنجره های پاپ آپ در همه مرورگر ها کار نمی کند .
- آن ها برای کاربر دلسرد کننده هستند .
- به کاربر یک جایگزین ارائه دهید .
با این حال ، یک حقیقت تلخ برای طرفداران دسترسی و قابلیت استفاده این است که :
بشنوند که پنجره های پاپ آپ در سئو می توانند به صورت موفقیت آمیز مورد استفاده قرار گیرد .
برای مثال می توان فرم های ثبت نام را به این شکل درآورد .
در قسمت بعدی این آموزش سئو به شما خواهیم آموخت که چگونه می توان استفاده مفیدی از آن داشت .
- ۹۸/۰۵/۲۱