نکته : تجربه کاربری در دستگاه های متفاوت و صفحات مختلف
تجربه کاربری یک قسمت بزرگ از موفقیت سئو یا بهینه سازی موتور های جست و جو در سال 2019 است .
همچنین این مورد به عنوان یکی از عوامل مهم در الگوریتم پاندای گوگل شناخته می شود .
وقتی که در مورد طراحی سایت در سال 2019 فکر می کنید ، شما باید در نظر بگیرید که هر عنصر مشخص در کجای صفحه قرار می گیرد .
مخصوصا قسمت تبلیغات را ویژه در نظر بگیرید .
گوگل به شما می گوید که آیا تبلیغات سایت سئو شده ی شما باعث آزار کاربران می شود !
این موضوع می تواند تاثیر به سزایی در ترافیک سئو ی سایت شما داشته باشد .
تبلیغات آزار دهنده در صفحات سایت سئو شده ی شما یک مشکل بزرگ برای کاربران و احتمالا گوگل بوده است .
حتی اگر هم باعث درآمد زایی شما باشند ، نمی توان مشکل آن ها را در سئو نادیده گرفت .
چه تبلیغاتی آزار دهنده است ؟
- تبلیغاتی که به شکل غیر قابل انتظار آهنگ با صدای بلند پخش می کند .
- پاپ آپ هایی که روی چیزی ظاهر می شود که ما به دنبالش هستیم .
به طور مشخص تجربه های اذیت کننده در سایت های سئو شده ممکن است باعث شود مردم به بلاک کننده تبلیغات روی آورند .
وقتی که تبلیغات بلاک می شود ، منتشر کنندگان این سایت ها نمی توانند پولی به دست آورند .
گوگل در ویدئویی در سال 2017 بیان کرد :
یک نظر سنجی در مورد صد ها تجربه ی پیوسته از تبلیغات برای تبلیغات بهتر نشان داده است که :
مردم از همه تبلیغات متنفر نیستند .
آن هایی را دوست ندارند که آزار دهنده است .
حذف این نوع تبلیغات از سایت سئو شده شما می تواند تفاوت بزرگی را رقم بزند .
گزارش جدید از تجربه تبلیغات در کنسول جست و جوی گوگل
این گزارش یکی از بخش های موجود در کنسول جست و جوی سئو ی گوگل است .
متن گزارش را برای شما آورده ایم :
با پیدا کردن تبلیغات آزار دهنده و جایگزین کردن آن ها با تبلیغات مورد پسند کاربران ، کار خود را آسان تر کنید .
- ۹۸/۰۵/۲۴